Kategorie Produktów

Nasze Produkty

280.00 zł


62.00 zł


84.00 zł


118.00 zł


84.00 zł


Zegar

Pogoda

Dołącz do nas na Facebooku

Reklama


Home
Wszystkiego Najlepszego! PDF Drukuj Email
Wpisany przez Patryk   
czwartek, 15 grudnia 2011 17:52
Poprawiony: wtorek, 13 marca 2012 19:11
 
Dbaj o zdrowie PDF Drukuj Email
niedziela, 30 października 2011 23:22

Czy oczyszczanie organizmu jest mniej ważne od sprzątania np.naszego domu?

 

Jakimi drogami oczyszcza się nasz organizm?

 

- jelito grube ( kłopoty z jelitem grubym powodują wtórne zanieczyszczenie organizmu)

- nerki ( mają niesamowitą rezerwę pracy, ale jeśli nie usuną toksyn, mamy duży kłopot)

-wątroba ( odtruwanie i regeneracja wątroby może trwać nawet 2 lata)

-skóra ( często zapach potu wskazuje na samooczyszczanie z toksyn i zanieczyszczeń, ale jest to proces powolny)

Już wiemy doskonale, że zdrowie, to nie ilość przyjmowanych leków,

zdrowie to profilaktyka, ruch na świeżym powietrzu, oczyszczanie organizmu, odpowiednia dieta i suplementacja w miarę potrzeb.

Spraw związanych z naszym zdrowiem nie możemy ? delegować? nikomu,

nasze zdrowie zależy od nas samych.

Nasze zdecydowane profilaktyczne działania  spowodują, że nasz organizm odpłaci się nam dobrym samopoczuciem i pogodą ducha, dobrą kondycja na długie lata.

Suplementy diety, dodatki żywieniowe zawsze będą naszymi sprzymierzeńcami w tym ważnym działaniu.


Zadzwoń tel: 724 200 030

Napisz:  e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
Zdrowie na pierwszym miejscu PDF Drukuj Email
niedziela, 30 października 2011 23:15

Dzisiaj nie trzeba już nikogo przekonywać o konieczności stosowania suplementów,

Nasza żywność często nie zawiera wszystkich potrzebnych organizmowi składników,

W naszej żywności występują nagminnie substancje szkodliwe dla naszego organizmu-

- sztuczne barwniki, ulepszacze, spulchniacze, zanieczyszczenia i konserwanty.

Przemysł spożywczy bardziej myśli o przedłużeniu daty ważności produktów niż o naszym zdrowiu.

Niedoskonała żywność powoduje, że nasz system odporności jest słaby, że podatni jesteśmy

na infekcje i na zwiększenie wagi naszego ciała, na zaburzenia pracy układu trawiennego, odczuwamy notoryczne przemęczenie.

Każdy z nas przykłada dużą wagę do przygotowywanych posiłków, ale czy wiemy gdzie rosły przygotowywane przez nas warzywa i owoce? Z jakiej hodowli pochodzi kupowane przez nas mięso i jajka? Z jakich produktów przygotowano chleb? Ile zbędnych składników znajduje się w spożywanej przez nas żywności?

Czy znamy produkty oczyszczające nasz organizm?

Ile jest takich produktów na naszym rynku?

Gdzie kupić produkty oczyszczające nasz organizm?

Zadzwoń tel: 724 200 030

Napisz:  e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
Nasze zdrowie PDF Drukuj Email
niedziela, 30 października 2011 23:07

W ZASADZIE DELEGOWAĆ  MOŻEMY  WSZYSTKO CZYM SIĘ ZAJMUJEMY-

-SAMI ZAJĄĆ SIĘ MUSIMY MYŚLENIEM

I NASZYM ZDROWIEM,

KTÓRE ZAWSZE BYŁO, JEST I BĘDZIE SPRAWĄ PRIORYTETOWĄ!

Suplementy diety są świetnym dodatkiem do naszego codziennego pożywienia.

Uzupełniają naszą dietę w witaminy, mikroelementy, naturalne składniki roślinne

poprawiające i wspomagające naszą odporność, proces trawienia i wchłaniania, poprawiające nasze samopoczucie. Suplementy diety mogą być pomocne w czasie zrzucania zbędnych kilogramów, oczyszczania organizmu, utrzymania prawidłowego poziomu cukru we krwi, w utrzymaniu naszego ciała w fizjologicznej równowadze i w wielu innych procesach.

 

Szukasz suplementu diety dla siebie?

Zadzwoń tel: 724 200 030

Napisz:  e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
Jak pokonać zły cholesterol? PDF Drukuj Email
Wpisany przez Patryk   
czwartek, 22 września 2011 15:15

Niszcząca siła złego cholesterolu
Cholesterol jest substancją tłuszczową pełniącą w organizmie szereg ważnych funkcji (buduje ściany komórek, wytwarza hormony, m. in. hormony kory nadnerczy i hormony płciowe). Jest nierozpuszczalny w wodzie, dlatego krąży we krwi w postaci związanej z lipoproteinami o wysokiej gęstości (HDL ? zwany dobrym cholesterolem) oraz niskiej gęstości (LDL ? zwany złym cholesterolem). Lipoproteiny HDL przenoszą nadmiar cholesterolu do wątroby. Warto zaznaczyć, że cholesterol jest również wytwarzany w jelitach, wątrobie i skórze.

 

W stanach patologicznych stężenie złego cholesterolu może wzrastać, a nadmiar nie jest wystarczająco szybko usuwany z organizmu, co przyczynia się do tworzenia złogów na ścianach tętnic. Złogi z czasem ulegają pogrubieniu i zwapnieniu, co ogranicza przepływ krwi i powoduje niedotlenienie ważnych narządów. Taka sytuacja może dotyczyć każdej tętnicy, najgorzej jednak jeżeli dotyczy to tętnicy serca, mózgu i nerek. Dla przykładu: zakrzep tętnicy wieńcowej doprowadzić może do zawału serca.

Zmiana nawyków żywieniowych ? klucz do sukcesu
Zmiana nawyków żywieniowych to podstawa walki z nadmiarem cholesterolu. Najistotniejszy wpływ ma ograniczenie ilości produktów bogatych w nasycone kwasy tłuszczowe i cholesterol tj. tłuste mięso i wędliny, smalec, słoninę, masło, podroby, śmietana, sery żółte, żółtka jaja, tłuste mleko i przetwory mleczne.

Równie ważne jest ograniczenie w diecie izomerów trans nienasyconych kwasów tłuszczowych. Występują one naturalnie w mleku, maśle, serach, wołowinie i baraninie. Jednakże w diecie człowieka zdecydowana większość tych izomerów pochodzi z uwodornionych tłuszczów roślinnych. Z tego względu wystrzegać powinna się Pani spożywania niskiej jakości margaryn, wyrobów cukierniczych, przekąsek typu krakersy, herbatniki, chipsy, żywności "fast-food? i smażonej na głębokim tłuszczu.

Obniżenie poziomu złego cholesterolu, a podwyższenie cholesterolu dobrego osiągnie Pani wprowadzając do codziennych posiłków bogate w nienasycone kwasy tłuszczowe oleje roślinne i oliwę z oliwek, a także migdały, orzechy arachidowe, pistacjowe, laskowe. Dużą rolę odgrywa błonnik pokarmowy, który obniża poziom złego cholesterolu. Odnaleźć go można w owocach, warzywach, pełnoziarnistym pieczywie, kaszach, brązowym ryżu, orzechach. Warto wspomnieć w tym momencie, że duży udział łatwoprzyswajalnych węglowodanów tj. sacharoza, laktoza, fruktoza powoduje zmniejszenie podaży dobrego cholesterolu we krwi.

W ostatnich czasach sporo mówi się o korzystnym wpływie fitosteroli roślinnych na uzyskanie korzystnego poziomu cholesterolu. Powinny one pochodzić z naturalnych źródeł, tj. nasiona, orzechy, niskoprzetworzone produkty zbożowe.

Jeżeli chodzi potrawy sprzyjające obniżeniu cholesterolu we krwi, może Pani dowolnie zestawiać dania, wybierając powyżej wymienione produkty zalecane, a ograniczając zakazane.

kobieta.pl

Poprawiony: czwartek, 22 września 2011 16:09
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 9 z 18