Kategorie Produktw

Zegar

@Partner merytoryczny@

Pogoda

Do??cz do nas na Facebooku

Reklama


Home
Dieta Dukana PDF Drukuj Email
Wpisany przez @MaRkO@   
niedziela, 17 stycznia 2016 18:25

Mamy przyjemno?? serdecznie Pa?stwa zach?ci? do skorzystania z propozycji diety.

Jest to dieta Dukana. Jak wiadomo zdrowie jest najwa?niejsze. Zastosowaniu odpowiedniej diety umo?liwia zadbanie odpowiednio o swoje cia?o oraz zdrowie. Zaproponowana przez nas dieta mo?e by? stosowana zarwno u osb m?odych, jak i tych znacznie starszych.

Jest ona doskona?a dla osb, ktre pragn? schudn?? bez stosowania wyrzecze?. Sk?ada si? ona z czterech etapw, ktre b?dzie nale?a?o cierpliwie ?przebrn???. Dieta proteinowa, jest wyprbowanym planem ?ywieniowym, polecanym ju? przez tysi?ce internautw. Najwa?niejsza w niej jest skuteczno??.

Cztery fazy, gdzie pierwsza jest jedynie najbardziej restrykcyjna ? maksymalne ograniczenie t?uszczw oraz w?glowodanw, a zwi?kszenie spo?ycia produktw bia?kowych. Po etapie uderzeniowym, nast?puje faza druga ? naprzemienna.

Trzecia ma na celu utrwalenie efektw, a ostatnia stymulacj?. Nale?y pami?ta? rwnie? o tym, i? skuteczno?? tej diety ma miejsce, kiedy utrzymuje si? regularn? aktywno?? fizyczn? oraz spo?ywa minimum p?torej litra wody dziennie.

 
Polecamy diet? tysi?c kalorii. PDF Drukuj Email
Wpisany przez @MaRkO@   
wtorek, 12 stycznia 2016 00:00

Jak wiecie Pa?stwo na naszej witrynie internetowej mo?ecie znale?? wiele interesuj?cych porad dotycz?cych odchudzania, diety oraz ?wicze?.

Co chwila s? dodawane nowe artyku?y. Dzi? chcieliby?my przedstawi? Wam diet? tysi?c kalorii. Jej podstaw? stanowi?: bia?ko ? sze??dziesi?t gram, w?glowodany ? czterdzie?ci gram, t?uszcze ? dwadzie?cia jeden gram.

Istotnym jest rwnie? dostarczenie organizmowi oko?o dwch litrw p?ynw codziennie. Dieta ta ma na celu dostarczenie organizmowi dawki tysi?ca kalorii. Skuteczna jest wwczas, kiedy przyjmuje si? pi?? posi?kw codziennie.

Na ?niadanie 250 kcal, drugie ?niadanie to 100 kcal, obiad 350 kcal, podwieczorek 100 kcal oraz kolacja 200 kcal. Przek?ski takie jak jogurt, owoce oraz inne pyszno?ci stanowi? rwnie? liczb? kalorii. Z diety przed jeden miesi?c mo?e skorzysta? ka?dy, z wyj?tkiem kobiet w ci??y oraz karmi?cych piersi?. Jest ona uznawana przez dietetykw za bezpieczn? i skuteczn?.

Jad?ospis powinien by? bogaty w produkty zawieraj?ce b?onnik, czyli ryby morskie, warzywa, chude mi?so, owoce, czy odt?uszczone mleko. Znajdziecie nas rwnie? na Facebooku, gdzie rwnie? b?dziecie mogli odnale?? wiele rwnie interesuj?cych porad m.in. na temat tej diety.

 
Faza w diecie Dukana PDF Drukuj Email
Wpisany przez @MaRkO@   
piątek, 08 stycznia 2016 00:00

Jako g?wny cel wyznaczyli?my sobie dostarczenie dla naszych czytelnikw najlepszych rozwi?za? daj?cych mo?liwo?? schudni?cia, zachowania odpowiedniej kondycji cia?a oraz diety.

Najwa?niejsze dla nas jest Pa?stwa dobre samopoczucie oraz ?eby?cie si? dobrze czuli w swoim ciele. Chcieliby?my przedstawi? Wam przepis na jedn? z faz w diecie Dukana. B?dzie to faza uderzeniowa, czyli pierwsza. Przepis nasz b?dzie pracoch?onny, ale wart uwagi - b?dziemy wykonywa? ciasto biszkoptowe.

W misce najpierw nale?y ubi? na sztywno tylko bia?ko z odrobin? soli. W oddzielnej misce zmiksowa? trzeba ??tka, p?ynny s?odzik oraz aromat migda?owy, a na koniec doda? skrobi? i proszek do pieczenia. Masa ta musi by? dobrze utarta. Piekarnik musi by? rozgrzany do 200 stopni.

Obie masy ??czymy ze sob?, dodaj?c bia?ko i delikatnie mieszaj?c ?opatk?. Ciasto przelewamy nast?pnie do foremki wy?o?onej papierem do pieczenia i wstawiamy do piekarnika. Ciasto zostawiamy tak na pi?tna?cie minut. Gotowy biszkopt wyjmujemy dopiero po kilku minutach.

Tak przygotowane ciasto b?dzie z pewno?ci? pyszn? przek?sk? na poranne ?niadanie czy lunch.

Poprawiony: niedziela, 17 stycznia 2016 17:43
 
W ko?cu zaczynamy zwraca? wi?ksz? uwag? na prowadzony przez nas tryb ?ycia PDF Drukuj Email
piątek, 24 kwietnia 2015 14:13

W ko?cu zaczynamy zwraca? wi?ksz? uwag? na prowadzony przez nas tryb ?ycia

W ko?cu zaczynamy zwraca? wi?ksz? uwag?, na prowadzony przez nas tryb ?ycia, eliminuj?c przy tym niezdrowe nawyki, chocia?by w aspekcie nieodpowiedniego od?ywiania.

Oczywi?cie jest to bardzo dobra informacja, nie oznacza to jednak i? dla wi?kszo?ci z nas zdrowy tryb ?ycia, to co? o czym pami?tamy, wr?cz przeciwnie. Odpowiednie, pe?nowarto?ciowe od?ywianie, jednocze?nie aktywny wr?cz sportowy tryb ?ycia, z uwzgl?dnieniem potrzeby dokonania adekwatnych zmian, w sposobie od?ywiania czy dotychczasowej egzystencji.

Niestety nie ma si? co oszukiwa?, i? cz?sto pomimo ch?ci dosy? szybko zapominamy o tym fakcie, ?e zdrowie jest nie tylko najwa?niejsze ale wymaga od nas optymalnego do takiego tematu podej?cia.

Choroby cywilizacyjne, na?ogi, stres czy brak aktywno?ci fizycznej prowadzi wy??cznie w jednym kierunku, mianowicie do konsekwencji zdrowotnych jakie z czasem na pewno stan? si? faktem.

Wbrew temu co nam si? wydaje, wcale nie jest trudno zadba? o w?asne zdrowie, jednocze?nie wzmocni? organizm i sprawi? by poprawi?o si? nasze w tym zakresie samopoczucie.

 
Zmiana trybu ?ycia na bardziej zdrowy, ma jak najbardziej uzasadniony sens PDF Drukuj Email
piątek, 24 kwietnia 2015 14:11

Zmiana trybu ?ycia na bardziej zdrowy, ma jak najbardziej uzasadniony sens

Twj codzienny tryb ?ycia, pozostawia bardzo wiele do ?yczenia? Nie przyk?adasz odpowiedniej uwagi do zagadnienia jakim jest zdrowie? Aktywno?? fizyczna jest ci nader obca?

Zatem wiedz, i? dokonanie w tym zakresie odpowiednich zmian, odbij? si? jedynie korzystnie na naszym zdrowiu czy funkcjonowaniu organizmu, niejednokrotnie korzystnie wp?ynie na samopoczucie czy schorzenia z jakimi si? zmagamy.

Wcale nie jest trudno podej?? do takiego tematu w sposb odpowiedni, czyli uzyskania najbardziej optymalnego efektu, cho? zawsze robi? to w sposb bezpieczny i zdrowy. Doskona?ym przyk?adem tego jak potrafimy min?? si? z przys?owiowym celem, jest bez w?tpienia nasze podej?cie do diety czy swoistego odchudzania, w obu przypadkach pope?niamy karygodne b??dy.

Zawsze pami?tajmy o potrzebie skorzystania z us?ug osb jakie posiadaj? w tym aspekcie odpowiedni? wiedz?, mowa tutaj o doradcach ?ywieniowych, dietetykach czy nawet trenerze osobistym, w tym ostatnim przypadku chodzi przede wszystkim o indywidualn? rozpisk? ?wiczeniow?.

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 3 z 18

Panel Logowania



Ankieta

Jakie Produkty Polecacie ze Zdrowe-?ycie?
 

U?ytkownicy Online

Naszą witrynę przegląda teraz 17 gości 

Kalendarz

trwa inicjalizacja, prosze czekac...dodatki na bloga

Reklama